כרטיסי אשראי – מדוע נכון להזמין כרטיס אשראי לעסק?

תוכן עניינים

רבית האנשים מחזיקים ברשותם כרטיס אשראי אחד לפחות. כרטיס זה משרת אותם לקניות, בארץ ובחו"ל, באופן פרונטאלי, טלפוני או אונליין. השימוש בכרטיסי אשראי גדל כל הזמן ועם הזמן הוא הופך לכלי העיקרי ואף היחידי לשימוש עבור רכישות של מוצרים ושירותים.

אחת הדילמות שעומדות בפני בעלי עסקים, בפרט קטנים, היא האם להזמין כרטיסי אשראי גם לעסק או שמא להסתפק בכרטיס אשראי אישי או באמצעי תשלום אחרים. חברות אשראי מאפשרות היום לבעלי עסקים להזמין כרטיסים על שם העסק ולהשתמש בהם לצורך הוצאות המיועדות עבורו.

בכל חברה אפשר למצוא אופציות שונות להזמנת כרטיסי אשראי על פי הצרכים של בית העסק, וכמובן על פי התנאים שהחברה מכתיבה, כך שבעל העסק יכול להזמין כרטיס ולהשתמש בו בכל פעם כשהוא נדרש לבצע הוצאה כספית כזו או אחרת.

לפני שנסביר אילו יתרונות קיימים בהזמנת כרטיסי אשראי לעסק, חשוב להדגיש שתי נקודות:

נקודה ראשונה, באופן טבעי גודל בית העסק ישפיע על השאלה האם זה משתלם וכמה כרטיסים נכון להזמין. בדרך כלל נהוג להזמין כרטיס אחד, אך בחברות גדולות מאוד, הרבה פעמים נהוג להזמין יותר, כאשר בחלק מהמקרים הכרטיסים משמשים אנשים ספציפיים להוצאות מסוימות.

נקודה שנייה, לפני שמזמינים כרטיס אשראי מחברה כזו או אחרת, מומלץ ונכון לבדוק מה בדיוק החברות מציעות ועד כמה זה משתלם להזמין כרטיס דרכה. צריך לקחת בחשבון את עלויות הזמנת הכרטיס והשימוש בו, וכמובן את ההטבות השונות שהחברה מציעה לבתי עסק המזמינים כרטיס שלה.

יתרונות בהזמנת כרטיס אשראי לעסק?

יתרון ראשון – ניהול הוצאות בצורה נוחה ומסודרת.

הרבה יותר נוח ופשוט לנהל את ההוצאות, כשהן מתבצעות באשראי ולא במזומן. הכל רשום, מתועד, אפשר לזהות כל הוצאה, מתי והיכן היא בוצעה.

יתרון שני – בניית אשראי

שימוש בכרטיס אשראי מאפשר לייצר לעסק קו אשראי שעוזר לו לבצע הוצאות מורכבות, בין אם זה בתשלומים ובין אם זה על פי המסגרת של הכרטיס. זה מאפשר לבעלי עסקים לנהל תהליך הרבה יותר יעיל מבחינה כלכלית.

יתרון שלישי – הפרדת כספים

אחת הסיבות בגינן בעלי עסקים קטנים ובעלי מקצוע מבקשים להזמין כרטיס אשראי עסקי, היא בשביל להפריד בין החשבון העסקי לחשבון האישי. לא מערבבים את שני הדברים ביחד, ההוצאות מסודרות בהתאם על פי מה ששייך לעסק ועל פי מה ששייך למשק הבית.

יתרון רביעי – אופציה זמינה ונגישה

להבדיל ממזומן או אופציות אחרות, השימוש בכרטיס אשראי מעניק אופציה זמינה ונגישה להוצאות מיידיות. למשל, אם יש צורך לקנות מוצר או להזמין שירות, בטח אם זה דרך האינטרנט, אזי שהדרך הזמינה ביותר היא באמצעות כרטיס אשראי.

בזכות כל היתרונות אלו, מומלץ מאוד להזמין כרטיס אשראי עסקי לצד כרטיס אשראי פרטי.

כרטיס אשראי

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!